مجتمع تجاری پارسه
خورشید هشتم
مشهد توریسم

مجتمع تجاری پارسه

 

 

آدرس:طرقبه بلوار امام خمینی ، جنب آتش نشانی


نظرات شما عزیزان:

روزبه آرش
ساعت23:58---14 دی 1392
با سلام

یک پیشنهاد داشتم برای شهرداری طرقبه .

حتما من رو می شناسن چون من کسی بوم که یک سال تمام زندگیم رو وقف یه ایده کردم که الان در حال اجرا و احتمالا تا سال 1394 به بهره برداری می رسه .اما اشتباه نکنید اون ایده رو من اجرا نمی کنم اون رو شهرداری با مشارکت یک شرکت دارن اجرا می کنن .طرحی که من ارایه کردم رو به راحتی آب خوردن بدون اطلاع من بی سرو صدا اجرا می کنن.فقط متاسفم که حتی اینقدر خلاقیت نداشتند که اسم طرح رو عوض کنن.متاسفم که این همه دوندگی کردم که این شهر رو آباد کنم ، متاسفم که به کسانی اعتماد کردم که ارزشش رو نداشتند . بله طرح شهرک پارسه .پارسه ای که بابتش بالغ بر 10 بار با شهردار وقت شهر طرقبه جلسه گذاشتم .گواه حرف های من هم ایده ایه که در مسابقه مشهد 1404 ارایه دادم و سوم شد و تقدیر کردند از من ، طرحی که با همین عنوان و نام به سایت کابینه 70 میلیونی دولت قبل ارایه دادم و به عنوان برترین طرح گرشگری هفته معرفی شد ،طرحی که به شهرداری طرقبه ارایه دادم و دبیرخونه ی شهرداری احتمالا موجوده ،نامه هایی که از مدیر کل میراث فرهنگی کشور و استان بابت ارایه این طرح به دستم رسید و یا حتی طرحی که به معاونت فنی استانداری وقت خراسان رضوی آقای مهندس حسین پور ارایه دادم، البته همه و همه گواه ادعای منه.به خدا که اگر این کار با یک ایده پراز در کشور دیگری انجام می شد شک نکنید که دمار از روزگار شخص کپی کننده در می آوردند بدون ملاحظه سمت و یا پول اون شخص اما اینجا ایرانه و همیشه پولدارها و کسانی که می تونن از رانت استفاده کنند هر کاری که دوست داشته باشند انجام می دهند و ما مردم عادی فقط باید تماشا کنیم .به راحتی حق آدم رو می خورند و آدم فقط باید نگاه کنه .متاسفم به اندازه ی یک سال عمرم که به خاطر آبادانی این شهر و این طرح گذاشتم و فقط متاسفم برای متولیان این شهر که حتی از خودشون حتی نمی تونن یک ایده ی ساده داشته باشند و مجبورند برای ایجاد رزومه از کسانه دیگه به نام خودشون مایه بزارند . متاسفـــــــــــــــــــــــــ ــــــم .


واقعا اگر چنین است به شدت متاسفم از این کارشان.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:مجتمع تجاری پارسه,پارسه,پارس,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader